



Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Mocht er ondanks nauwkeurige zorg van onze kant toch iets mis zijn met onze producten, dan heeft u daar uiteraard garantie op en kunnen de producten geretourneerd worden. Hieronder vindt u meer informatie over onze garantie en het retourneren van producten.
Voor al onze producten geldt een garantietermijn van 1 maand, mits er in de productomschrijving een langere termijn wordt vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aangeboden garantie doet niets af aan uw wettelijke rechten als consument.
Aangekocht product bevat gebreken binnen de garantietermijn
Als een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn gebreken bevat, dan kunt u het beste contact met ons opnemen. Na ontvangst van het desbetreffende artikel zullen wij zorg dragen voor een snelle en correcte afhandeling.
Houdbaarheid
Op veel producten staat een houdbaarheidsdatum. De door ons gehanteerde houdbaarheidsdatums zijn overgenomen van onze leveranciers. Deze datums gelden voor opslag onder perfecte bewaaromstandigheden; donker, luchtdicht en onder controleerde temperatuur en vochtigheid. Deze omstandigheden zijn thuis bijna niet haalbaar. Wij raden je aan al onze biologische producten koel, luchtdicht en droog op te slaan en niet te lang te bewaren (daar is het ook veel te lekker voor ;)).
Belangrijke informatie
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een geleverd product? Dan horen wij dit graag. Service staat bij ons hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.
Heeft u een klacht? Dan kunt u o.v.v. “klacht” een email of brief sturen naar:
Topnoten.nl
Handelsweg 25
7921 JR Zuidwolde
info@topnoten.nl
Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen na het ontvangen van uw klacht contact met u op te nemen.
Leidt het bij ons melden van uw klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur. Vanaf 15 februari 2016 is het daarnaast voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Alle artikelen van Topnoten hebben een garantie van 1 maand. Mocht het product binnen deze termijn bederven of mochten er andere problemen met het product voordoen, dan kan het geruild of geretourneerd worden. Voor het ruilen van producten gelden de volgende voorwaarden.
Retourprocedure
Het te retourneren artikel moet in zo origineel mogelijke staat worden geretourneerd. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
Sommige producten kunnen vanwege hun aard helemaal niet worden teruggestuurd. Onze klantenservice bepaalt daarom of u een product kunt retourneren. Producten in poedervorm mogen vanuit kwaliteit oogpunt alleen worden geretourneerd in de verzegelde verpakking.